Hemma?

Hur konstigt är det inte att under mina två veckor hemma kändes Paris som en försvinnande låtsasvärld, någonting jag snarare hade drömt om än verkligen hade levt. Nu är det Åhus och huset hemma som försvinner och lovet känns som om dte aldrig har existerat. Man tar upp gamla rutiner oroväckande snabbt benen vandrar av sig själva ner till metron och upp därifrån påväg mot skolan. Det är lätt att fastna i mönster och inte testa nytt, men eftersom dte är en kall och klar vinterdag lät jag mina ben vandra bort ifrån de kända platserna och upptäcka nya gator. Jag tänker inte ens försöka lovorda hur otroligt skönt det faktiskt är att ta en rask promenad i ett kyligt vinter Paris med en ångande andedräkt. Det är magiskt. 

Kommentarer
Postat av: axelina

agnes, du uppskattade agnes. jag har desperat agensbehov, tyvärr:( för det är svårt att ha när du är i paris och jag är ensammen hemma.. det är så fruktansvärt förbannande irriterande när man bara måste nödlanda i din panna och så kan man inte. aja mitt hjärta är iaf lite lättare nu så, BIG POSS <3

2009-01-17 @ 18:37:15
Postat av: Tilda

jag har tagit bort min facebook så vi får prata i pm på bilddagboken, okej?

2009-01-20 @ 17:09:53
Postat av: agnes

men. gulliga lilla axelina. dte är inte lätt att sakna folk som är några hundra mil bort. tro mig, jag vet! men torsadgen den 12 är jag i skolan. just so you know it!



och tilda, prat i pm är redan fixat!

2009-01-20 @ 19:16:46
Postat av: nellie

LÖSÖGONFRANSARNA VAFAN!!! du är så lat.

2009-01-26 @ 02:47:10
Postat av: denise

förlåt att jag är så dålig på att kommentera och blabla, sånt. nu gör jag det i all min stress. VA ALDRIG MED I FN-ROLLSPEL SÄGER JAG BARA. DET TAR LIVET AV DIG. skickade in vår resolution idag. och vet du vad, jag brukar inte vara sjuk. har vart det nu 3½ dag! fattar inte. blir inte av med huvudvärken. febern är bättre men huvudvärken, nej nej, den vill vara kvar.

och jo, kan tänka mig att en promenad där är fin. hade också behövt en promenad nu. fast hinner inte. hoppas du hare bra. btw, vad sa vi att vi skulle göra när du är här typ i en dag? hann vi ses, för min maskerad är inte alls då. det är den 7e nu. bestämt, hyrd lokal och allt. men vi måste ju hinna ses iaf, right?

förlåt att jag bombar dig med text, men, du vet, tar igen för att jag inte skrivit innan. förlåt. dålig vän är vad jag är.



LOVE YAH

(ps. tycker om bilden på dina nya gossedjur ,haha)

2009-01-28 @ 21:34:30
Postat av: Denise

förlåt att jag är så dålig på att kommentera och blabla, sånt. nu gör jag det i all min stress. VA ALDRIG MED I FN-ROLLSPEL SÄGER JAG BARA. DET TAR LIVET AV DIG. skickade in vår resolution idag. och vet du vad, jag brukar inte vara sjuk. har vart det nu 3½ dag! fattar inte. blir inte av med huvudvärken. febern är bättre men huvudvärken, nej nej, den vill vara kvar.

och jo, kan tänka mig att en promenad där är fin. hade också behövt en promenad nu. fast hinner inte. hoppas du hare bra. btw, vad sa vi att vi skulle göra när du är här typ i en dag? hann vi ses, för min maskerad är inte alls då. det är den 7e nu. bestämt, hyrd lokal och allt. men vi måste ju hinna ses iaf, right?

förlåt att jag bombar dig med text, men, du vet, tar igen för att jag inte skrivit innan. förlåt. dålig vän är vad jag är.



LOVE YAH

(ps. tycker om bilden på dina nya gossedjur ,haha)

2009-01-28 @ 21:35:36
Postat av: Märta

uppdatera kvinna uppdatera

2009-02-01 @ 12:01:36
Postat av: agnes

agnes har en bloggpaus. hon väntar på bättre tider och inspiration. (give me a break det är januari/februari)

2009-02-02 @ 15:22:30
URL: http://mesjours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0