magnifik praktik? nja...

imorgon är det sista riktiga skoldagen. vilket i och för sig är skönt. men seriöst, nästa vecka och veckan efter det kommer jag jobba nio till sex varenda dag. ursäkta mig att för att inte hoppa upp och ner av glädje. ja lunchen är inräknad, men inte kan man ha två timmars lunch som veterinär? usch. jag är fruktansvärt nego inför allting som avviker ifrån vardagslivet och praktik kan vara det värsta. jobba utan att få betalt. åhåjaja. 

nu agnes tar vi ett djupt andetag och börjar tänka på allt positivt med praktik.....
....jag kommer ju att få kolla på när äckliga katter får sina magar uppskurna. det är positivt, för de kanske dör!

(jag var tvungen att ta hedvigs bloggrubrik, vi har lite olika åsikter om prao)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Veterinär!! Spännande! :)

2009-05-31 @ 00:47:26
URL: http://alindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0