morgonplugg

försöker intala mig själv att det är bättre att försöka hinna klart franska cv:et nu på morgonen så att jag inte får panik över det senare. men är ju sååå tråkigt. men creds till mig för att jag tog mig igenom 14 sidor molière till frukost. det ni. dagens planer att plugga tills fingrarna blöder och hjärnan har krymt ihop till en geleboll, för jag måste bli klar med allt idag. åhåjaja. Men en lunchpaus vid kajerna är inplanerat och jag tror att jag kan behöva lite social samvaro efter ungefär 24 timmars intensivt pluggande. trevlig söndag på er alla och här har ni en bild på en klippa i stormen. aka heddan som skäller lite på agnes när hon klagar för mycket. 


Och om hon inte gillar bilden så är det en hämnd. på vad är jag inte riktigt säker. 
fast varför skulle hon inte gilla den, hon är ju bedårande! 


Kommentarer
Postat av: Denise

tog en liten paus och läste lite här mitt i rättskunskapspluggandet. rättskunskap är inte så roligt som det låter, ehheheheh. kom på att öhöhöhöh---- jag vet inte när du komemr hem, har glömt igen. vilket datum och vilken tid är du hemma nu igen angevange?!?!?

<3333333333

2009-05-24 @ 13:58:13
Postat av: agnes the woman

jag är hemma den 26. tid osv har jag ingen aning om ens själv. haha. hur som helst så är det en månad kvar. men vadå? jag som trodde att rättskunskap var världens roligaste kurs. skit då kanske jag ska välja bort den trean :P.

2009-05-24 @ 14:49:51
Postat av: Heddan

bedårande är ungefär det SISTA ord som ploppar upp i min hjärna när jag ser det här. räkna med att jag ska skälla ännu mer på dig i veckan! ;)

2009-05-24 @ 19:15:34
URL: http://hedvigiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0