det du

torsdagskvällen spenderades lungt i glada vänners sällskap. (som blev ännu gladare av viner som filip köpte in sig med hjälp av). vi åt en pastagratäng och smulpaj. mitt förslag att gå och lägga sig klocka nio röstades inte igenom, så istället satt vi ute i sommarkvällen tills sent. 
Beta var så klart very sassy


väldigt djupa diskussioner...

Efter endast 4 timmars sömn gick vi sen upp för att åka till Amboise, en stad vid Loir (frankrikes längsta flod) som har ett fint slott. tur att man kunde sova i bussen. 

beatas framtida sommarstga 


mys i tornet.

När jag sen kom hem vid 22.00 på fredagskvällen var jag helt slut och efter ett skrattanfall över min värdmammas dåliga ordvitsar blev det sängen för mig. Då hade jag gått på adrenalin ett antal timmar!

Lördagen är tyvärr inte särskilt intressant. Plugg och kör har varit ledorden, och plugg fortsätter att vara det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0